Thomas Van Eeckhout en Jean-François Herremans nemen de fakkel over van Salvatore Curaba die het bedrijf 20 jaar geleden oprichtte. Salvatore blijft voorzitter van de raad van bestuur. Het bedrijf maakt zich op die manier klaar voor een nieuwe groeispurt.

SCUR TEEC JHER

De benoeming van Jean-François en Thomas is een logische keuze volgens oprichter Salvatore Curaba: “Ze kennen het bedrijf door en door en ze dragen de waarden van EASI hoog in het vaandel. Beiden hebben bovendien al jaren ervaring in leidinggevende functies en zowel Thomas als Jean-François zijn hun carrière bij EASI begonnen. Thomas in 2006, Jean-François in 2002. Samen zorgen ze voor meer dan 30 jaar ervaring aan het roer. We hebben de overdracht van de macht tweeënhalf jaar samen voorbereid. Jean-François zal verantwoordelijk zijn voor het Franstalige gedeelte en Thomas, het Nederlandstalige gedeelte. Ikzelf blijf voorzitter van de raad van bestuur en de eerste ambassadeur van EASI en zijn model.”

Met 500 in 2025

EASI toont zich heel ambitieus naar de toekomst, een combinatie van interne en externe groei moet de Beste Werkgever tot een totaal van 500 medewerkers brengen in 2025.

Jean-François Herremans: “Het afgelopen jaar is EASI dankzij 45 nieuwe medewerkers met bijna 20% gegroeid. Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat we bij EASI een context kunnen creëren waarin medewerkers gelukkig kunnen zijn. We moeten ons blijven richten op het aannemen van nieuwe getalenteerde medewerkers. We hebben bijzonder ambitieuze groeiplannen en verwachten dat, om die te realiseren, we de komende vijf jaar minstens 250 extra mensen nodig zullen hebben.”

Overnames in de pijplijn

Thomas Van Eeckhout: “EASI zal zich de komende vijf jaar ook internationaal meer laten gelden. Dit jaar hebben we onze eerste Nederlandse vestiging opgericht, maar er zullen snel nieuwe landen volgen. Op korte termijn zullen we twee internationale overnames aankondigen, en verder blijven we aandachtig voor opportuniteiten in de markt, zowel nationaal als internationaal.

Daarnaast blijft klantentevredenheid uiteraard onze eerste prioriteit. Het zal dan ook onze rol zijn om deze bedrijven goed te integreren en met onze klanten mee te groeien op een duurzame manier.”